söndag 20 september 2009

Torvald - Europas bästa travhäst

Mitt hjärta slår för Torvald! Vilken kille och han som sitter bakom är ju inte heller så dålig....ibland är det kanske han som står för succeérna! Den sistnämnde skulle bara behöva bli lite mer "frispråkig på rätt sätt". Jag sympatiserar ändå för honom! Igår var han ändå lite rörd.
Ni som inte förstår vad jag menar så är det så här att Torvald Palema vann båda heaten på Åby igår lördag och Åke Svanstedt körde! Helt fantastiskt! Han har vunnit alla stora lopp iår och sprungit in ca 9 milj hittills under året. Läs gärna artikeln -http://www.alandstidningen.ax/feed_article.con?iPage=3&id=803175

1 kommentar:

  1. Jag var hemma på gården under auktionen för jag hadde hästar att ge sprutor. Men min kompis som jobbat extra här nu i tre månader,Tomas han träffade faktiskt din kompis och pratade med honom han fick hans visitkort. Sen en till kul sak Tomas har en häst i träning hos den där tjejen Petra du frågade förut om jag känner.Jag har inte hunnit läst igenom alla bloggar men ska göra det om en 12 dagar då jag är ledig ..ciao

    SvaraRadera