fredag 3 april 2009

V75 - olympiafest, dans och glamour

Ja, så går vi mot ännu en olympiahelg, härligt! Har vaknat med tuppen, ja tidigare än så och redan plöjt igenom Travronden. V75 fokus på Eskilstuna, det blir spännande. Deras marknadschef, Stefan, bjuder verkligen på sig själv och gör allt för glamour på jobbet som det står i Rondens artikel. En kul grej är "Let´s Dance" på torget i stan idag fredag för några av deras kuskar. Också en härlig stefangrej. I julas gav de ut en fotokalender med banans proffs som lättklädda modeller. Har en kalender hemma hos mig men jag tycker väl om jag ska vara ärlig att det var för lite power på modellerna. Saknade "Hockey". Peabtravet får kanske ta upp idéen till ett annat år. Förresten, vi hade idéen för 2 år sedan, men var ute lite för sent med tanken. Undrar om det finns några intressenter?
Vi har ju "Champ09" och andra - ja, den som lever får se....
Läser även att "Hockey" kör som "Holger" vill - det sa han för ca 20 år sedan och nämner i sin bok "Mitt liv & mina hästar". Är någon intresserad säljer vi Holgers bok på Peabtravet - finns hos damklubben i totohallen.
Trevlig helg och lycka till med spelet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar