torsdag 13 juni 2013

Snart...

V75 i Boden på lördag men först fredag med lunchtrav och många, många, många lopp.....
Tyvärr ser det ut att bli fredagsregn men man är väl inte gjord av socker.....
Idag har jag slutplanerat för programförsäljning, hämtat 70 marguriter, med min trogna gamla Volvo, (blommor om ngn undrar) som vi ska ha i Vip-tältet, funderat över prisutdelningarna lö och hur jag ska se ut i hembygdsdräkt som jag ska få låna. Ska bli kul att få prova den utstyrseln och rädd måste jag vara om den, nästan lika dyr som en häst, men jag ska bära den med rak rygg. Vi är två i vinnartribunen och båda ska se lika fromma ut i dessa dräkter, men fint blir det. Vi kommer att gratulera segrarna och bjuda på champis och glädjen ska vara högt i tak, nej högt upp på den blå midnattshimlen!
Vi är ett 20-tal Q som är aktiva från damklubben denna helg! Efteråt blir det kanske Farmen

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det så att tiderna förändras och mycket har händer i livet. Man kan nog tro att det var mycket roligare med en hemstickad mössa a la Ingemar Stenmark och täckjacka med ett lappband runt midjan. Vi som fortfarande är unga alerta inser att var tid har sin tjusning.

    SvaraRadera
  2. Ja, tider förändras och vi med dem....
    och minnen består, härligt!
    Carin

    SvaraRadera