fredag 6 maj 2011

Med eller utan skor

Dags för V75 Örebro och hög tid att börja studera Travronden och vem, vilka jag ska spika på mitt system..... Varje lö tänker jag "nästa vecka ska jag börja läsa på tidigare"....men det är ju trav varje dag och kväll så tiden ger inte plats för detta. Sedan kan det vara bättre att lägga pengarna på ett större system en vardagkväll på V65. Gillar Åby, t ex.
Med eller utan skor???? Ja, hur viktigt det nu kan vara. Här har vi alla olika teorier och så kommer det alltid att vara. Wellino Boko och Staro Allentown blir NOG mina spikar. Skriver NOG för ni vet ju hur man brukar ändra sig, tyärr ibland!!!
Förmodligen ska inte den lilla hästen på bilden vara med i helgen men den står i alla fall stadigt på jorden där den nu befinner sig. Lycka till med Ert streckande!!!!

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Nu pågår det utlottning av en goodiebag värde 200kr hos mig.

    kika gärna in och var med.

    kram

    SvaraRadera